Exponeringstabell

2 / 4
3 / 4
4 / 4

Beskrivning: Exponeringstabell av papper som har rörliga delar som gör att man kan ställa in vissa värden och avläsa önskad tabell. Tabellen kommer från Agfa och förvaras i ett pappersfodral på vilket anvisningar för användning finns tryckt. På fodralet står angivet att föremålen kommer från Actien-Gesellschaft fur Anilin-Fabrikation Berlin SO 36. Tabellen och fodralet förvaras i en förpackning som har innehållit glasplåtar och är också av märket Agfa.

Specialbenämning: Ask

Klassifikation: Foto, Kameratillbehör

Material: Papper

Tillverkning - Land: Tyskland